سفارش تبلیغ
صبا ویژن
یک درس از زندگی 

نزدیک ترین نقطه به خدا هیـچ جای دوری نیـــست.  نزدیک تریـن نقطه به خدا نزدیک ترین لحظه به اوست،  وقتی حضورش را درست توی قلبت حس میکنی ، آنقدر نزدیک که نفست از شوق التهاب بند می‌آید. آنقدر هیجان انگیز که با هیجان هیچ تجربه‌ای قابل مقایسه نیست.

 تجربه‌ای که باید طعمش را چشید.

اغلب درست همان لحظه که گمان می کنی در برهوت تنها ماندی، درست همان جا که دلت سخت می خواهد او با تـو حرف بزند، همان لحظه که آرزو داری دستان پر مهرش را بر سرت بکشد،  همان لحظه نورانی که ازشوق این معجزه دلت می خواهد تاآخردنیا از ته دل و با کل وجودت اشک  شوق  بریزی و تا آخرین لحظه وجودت بباری.

 

نزدیک تریـن لحظه به خدا می تواند در دل تاریک تریـن شب عمر ناخواسته تو و یا در اوج بـزرگ تریـن شـادی دلخواسته تو رخ دهد , می تواند درست همیـن حالا باشد و زیباترین وقتی که می تواند پیـش بیـایـدهمان دمی است  که برایـش هیچ بهانه‌ای نداری. جایـی که دلت برای او تنگ است.

زیبا ترین لحظه‌ی عمر وهیجان انگیـزتریـن دم حیـات همان لحظه باشکوهی است که با چشم خودت خدا را می‌بیـنی. درست همان لحظه که می بیـنی او با همه عظمت بیکرانش در قلب کوچک تـو جا شده است. همان لحظه که گام گذاشتن او را در دلت حس کرده، و نورانی و متعالی شدن حست را درک می کنی.

آن لحظه که می بینی آنقدر این قلب حقیر ارزشمند شده است که خدا با همه عظمت بیکرانش آن را لایق شمرده و بر گزیده. و تو هنوز متعجب و مبهوتی که این افتخار و سعادت آسمانی چگونه و ازچه رو از آن تو شده است و این را همیشه به یاد داشته باشید.

 

                  ‍(( هرگاه با دیگرانید خود را خط  بزن و هرگاه با خـدائید دیگران را. ))


نوشته شده توسط حجة بن الحسن در دوشنبه 85/7/3 و ساعت 7:29 صبح
نظرات دیگران()

لیست کل یادداشت های این وبلاگ
بانک صوتی 3
[عناوین آرشیوشده]
طراح قالب: رضا امین زاده** پارسی بلاگ پیشرفته ترین سیستم مدیریت وبلاگ
بالا